سفارش تبلیغ
صبا ویژن
به‌دونه
قالب وبلاگ

هشت بیماری اینترنتی ک تهدیدمان میکند !

 

1.خودگردی

مبتلایان به این بیماری مدام اسم خودشان را در اینترنت جستجو میکنن و نتیجه ی جستجو را خیلی با دقت می خوانن!!!البته جستجوی اسم در اینترنت به خودی خود یک بیماری نیست،اما وقتی روزی 20بار جستجو اسم عادت زندگیتان بشود و تازه بعد از این جستجو ناراضی هم باشید و اظطراب پیدا کنید،آنوقت پای بیماری اینترنتی در میان است.این خود گردی یک مدل دیگر هم به نام"همزاد گردی" دارد.وقتی آدم به شدت دنبال هم اسم هایش میگردد!!

(هههه....چقدر آدم باید از خود راضی باشه!نه؟!)

 

2.خودافشاگری

وقتی دنیای مجازی از صمیمی ترین دوست هایمان هم محرم تر میشود و هیچ من و شمایی وسط نیست،حتما بیمار اینترنتی هستیم.(قصد توهین ندارم)وقتی هرچه راز ریز و درشت در زندگی هست را میگذاریم وسط تا همه بدانندش.(فعل بودا!)

خود افشا گری میتوانددر حد افشای یک حس شخصی باشد یا افشای نامه ها،عکس های خصوصی و حتی نکته هایی که میتواند نه تنها زندگی خودمان،که زندگی دور و بری هایمان را به خطر بیندازد.

 

3.وب گردی

این بیماری یکی از مرسوم ترین بیماری اینترنتی است که دچار شدن به آن یا فرار از آن،مثل راه رفتن روی لبه تیغ است...حالا ربطش را بهم ربط میدهم!اگر قبل از رفتن به رختوخواب قصد میکنید فقط سیری به وبلاگ دوستان بزنید اما بعد از5ساعت تازه به خودتان می آیید و میبینید یک سری وبلاگ تازه هم پیدا کرده اید،به خودتان شک کنید!!!

 

4.گوگل گردی

گوگل یا ویکی پدیا گردی بیمارگونه هم مخصوص کسانی است که میل شدید به استخراج اطلاعات از این سایت ها دارند.البته صرف استخراج اطلاعات از اینترنت بیماری نیست،اما وقتی هر موضوع ریز و درشتی را در اینترنت جستجو کنی و یک جا ذخیره کنی که شاید یک روز به کارت بیاد،احتمال سلامتت دچار خطر است!



5.دلبستگی به آلبوم عکس های دیگران

کاری که جز بیماری نمیشود هیچ اسم دیگری رویش گذاشت.در مراحل اولیه،بیمار عکس افراد مشهور را جستجو میکند(مثال:در دختر خانمها،محمد رضا گلزار-در آقا پسرها،الناز شاکر دوست)،ولی وقتی بیماری حاد میشود دیگر مهم نیست صاحب عکس چه کسی باشد(مثال:خشایار مستوفی)!

 

6.وسواس های مجازی

وسواسی های اینترنتی هروقت که آنلاین نباشند دچار استرس میشوند.هرچیزی مثل آنلاین بودن یک دوست اینترنتی،چک کردن پی در پی ایمیل و  یا فرستادن چند باره یک ایمیل یا پیام خصوصی(اینجا میتوان سرکارirit را مثال زد)از ترس نرسیدن،نشانه وسواس مجازی استا!

 

 

موفق و سربلند باشید!


[ دوشنبه 91/12/7 ] [ 7:58 عصر ] [ behdooneh ] [ نظرات () ]
.: Weblog Themes By Pichak :.

درباره وبلاگ

صفحات اختصاصی
www.lenzor.com
امکانات وب


بازدید امروز: 14
بازدید دیروز: 23
کل بازدیدها: 118462